Sunday, September 22, 2013

Čriepky z minulého týždňa

Ahojte tak som tu zase a chcem sa Vám pochváliť so svojím tvorením :) Minulý týždeň sa mi konečne podarilo spraviť chutný ryžový nákyp lebo stále bol predtým akosi suchý, k nemu som spravila zo zvyšných žĺtkov broskyňový žĺtkový koláč. Neskôr som začala tvoriť - maľovať darčeky pre priateľovho otca k narodeninám, ktoré oslávil včera a to obojstranne maľovanú obliečku a taktiež obojstranne maľovanú tašku. Spoločnými silami sme mu pripravili aj tortu v tvare piva a aj s penou aká k pivu patrí :) Prajem Vám všetkým krásny začiatok týždňa








 Nellie

7 comments:

  1. Nelli krásně tvoříš.Dárky jsou moc hezké a určitě potěší!Krásný nový týden.Pa Věra

    ReplyDelete
  2. Nellie, ty jsi byla pěkně pilná. Samá dobrota tady a ten dort ve tvaru piva je fakt vtipný. Polštářky jsou nádherné. Pa Anny

    ReplyDelete
  3. ahoj Nellie.dobrôtky vyzerajú fajnovo a ostatné tvorenie chválim.pred časom som tiež robila pivný pohár,slaný.pekný deň,jazmínna

    ReplyDelete
  4. Krásné tvoření Nellie, zvlášť ten půllitr je úžasný!

    ReplyDelete
  5. Nellie, vidím, že umíš svou šikovnost využít na mnoha frontách!
    Hezký večer,Helena

    ReplyDelete
  6. Samá dobrota a paráda! Hezký den, L.

    ReplyDelete
  7. Nelli, ten dortík je úžasný a polštářky určitě udělaly velkou radost, jak by ne, když jsou od srdíčka.
    IVA

    ReplyDelete