Tuesday, March 12, 2013

Narcis na zelenej lúke a motýle

Ahojte milé blogerky, opäť skoro po týždni sa Vám idem pochváliť čo sa mi podarilo vytvoriť, minulý týždeň som uháčkovala zo 30 motýlikov rôznych farieb a cez víkend sa mi podarilo namaľovať tentokrát nie hodvábnu šatku ale hodvábny šál o rozmere 35x130 cm s motívom prichádzajúcej jari. Ak by ste o niečo z toho mali záujem tak to nájdete na sashe stránke.
Prajem Vám pekný týždeň a ja idem ďalej háčkovať lem na ďalší obrus, tak držte palce nech sa podarí :)





Nellie

6 comments:

  1. Ahoj Nelka, na niektorom blogu som videla podobných krásnych motýľov, aj šatky sú nádherné. Máš šikovné ručičky.
    Emily

    ReplyDelete
  2. Jé, ti motýlci jsou krásní.... a tolik moc:-))
    Jsi šikovná!
    Ajka

    ReplyDelete
  3. To je krásy!Moc zdravím.Věra

    ReplyDelete
  4. No to je jarní krása! Rozkvetlá louka... nááádhera!

    ReplyDelete