Saturday, January 19, 2013

Trošku toho a trošku tamtoho

Ahojte, pekný víkendik Vám prajem, dnes som si sadla k pc aby som Vám ukázala čo mám u mňa nové :) Podľa nápadu z časopisu Rozmarýna som si spravila svietnik z pieskom od mora a aj s mušľami a keďže ja taký štýl rada, tak som ho mala raz dva hotový :) Cez týždeň som stihla spraviť ďalšieho delfína tentokrát trošku väčšieho a modrobieleho a včera mi došiel balíček od Klárky s výhrov v GA :) Ešte raz jej touto cestou ďakuje. Užite si víkend




svietnik a zápalky od Klárky
 

srdiečko od Klárky :)

minuloročné srdiečko, ktoré som háčkovala podľa návodu od Ivky zdobí druhý stojan .
Takže už oba stojany majú biele srdiečka :)
Nellie

2 comments:

  1. Moc krásný svícen, jednoduchá a přitom tak efektní věc! Srdíčka jsou překrásná, to Tvoje háčkované je nádherné! Hezký večer, L.

    ReplyDelete
  2. Nelli, časopis Rozmarýnu si občas kupujem sú tam skvelé nápady aj tento svietnik sa mi veľmi páči. S Tvojím tvorením privolávaš leto na ktoré sa veľmi tešim.
    Delfínik je prekrásny.
    Jana

    ReplyDelete