Friday, December 14, 2012

Vianočná výmena

Už aj ja som sa odhodlala prihlásiť na výmenu a tak tento týždeň aj mne došiel darček od Renátky, ktorá nemá svoj blog takže to bolo úplné prekvapenie, keďže som vôbec nevedela čomu sa tak venuje. Renátka ďakujem :) Ako som už spomínala aj ja som v pondelok posielala balíček pre Janku z Domov s vuni nostalgie, ktorá robí krásne veci a tak som nevedela čo také pre ňu vytvoriť. Ako ste si všimli tak kratučko sa venujem maľovanému hodvábu tak som sa pustila do šatky a k tomu som pribalila dózu so servítkovou technikou, hačkovaných anjelikov a srdiečko. A včera mi od nej došiel mailik, že darčeky sa páčili tak to ma potešilo. Prajem pekný koniec týždňa

Darčeky od Renátky 


 Darčeky pre Janku



Nellie

2 comments:

  1. Nelli krásné dárečky jsi vytvořila a krásné jsi i dostala :o) Martina

    ReplyDelete
  2. Nellie, tahle výměna je opravdu super úspěšná, tolik šikovnosti, tolik krásy a radosti!
    Moc se mi líbí ten šedý šátek z minulého příspěvku.
    Posílám pozdravy, Helena

    ReplyDelete