Sunday, June 10, 2012

Háčkovanie a ešte čosi :)

Peknú nedeľu prajem všetkým. Konečne som si našla čas si opäť sadnúť k počítaču aj to medzi varením a upratovaním. Viem, že je nedeľa ale inokedy na to nebol čas. Cez týždeň som stihla spraviť darčeky pre známych s ktorými sme sa videli po dlhšom čase - spravila som opäť podložky pod poháre - v štýle kvetu margarétky a k tomu záložku do knihy - môj prvý pokus (návod som nikde nemala tak len tak čo ma napadlo - použila som štýl flanderskej krajky). Minulý víkend sme upratovali pivnicu a našli sme tam zopár plastových fliaš s pieskom od mora - my si občas, keď sme pri mori nosíme domov aj piesok ak sa dá. Rozhodla som si urobiť takú pieskovú mozaiku - mám už takú vo vitríne v obývačke v malej sklenenej nádobe ale tak ten zvyšný som nechcela iba tak vyhodiť tak som to dala do fľaše od kávy a robí mi spoločnosť na balkóne spolu s rozkvitnutou fréziou, ktorú som dostala od mamky.  Prajem ešte pekný zvyšok víkendu





 Nellie

2 comments:

  1. Jje to su nadherne fotky!aj darceky su krasne.pekny večer Andrea

    ReplyDelete
  2. Háčkování je krásné dárky určitě moc potěšily -- písková mozaika určitě připomíná jen samé hezké mořské zážitky.Martina

    ReplyDelete