Friday, June 1, 2012

Darčeky a flanderská krajka

Dobré ránko, milé blogerky. Vo štvrtok som mala meninky a tak by som sa chcela pochváliť aké skvosty som doteraz dostala. Od priateľovej mamy som už skôr dostala ručne maľovanú hodvábnu šatku podľa vlastného výberu, od kolegyne môjho priateľa som dostala zase krásnu sviečku a ešte predtým mi doniesla suvenír z dovolenky - záložku do knihy. Cez víkend sme boli na krstinách môjho malého synovca a od sestrinej svokry som dostala púpavový med, keďže som sa neskoro spamätala, že by som si ho mohla spraviť aj sama tak mi jeden dala na ochutnávku. Predvčerom večer som sa pustila do flanderskej krajky ale stále mám menšie prestoje lebo sa mi to nejako skrúca a neviem či to vlastne dobre háčkujem. Základný pásik je jednoduchý, horšie je to s tým spájaním aj na techniku aj na sledovanie, kde teraz som v návode. Dúfam, že sa mi to raz podarí lebo je to tiež na pohľad zaujímavé
háčkovanie. Ak bude vedieť niekto poradiť tak Vám vopred veľmi pekne ďakujem. S prianím pekného dňa







Nellie

1 comment:

  1. Nellie, máš můj obdiv, že ses pustila do flanderské krajky... taky se mi moc líbí, ale nějak si na ní netroufám... no, snad se taky někdy přemluvím :o) hezký večer! LenkaH.

    ReplyDelete