Tuesday, May 15, 2012

Závesný systém - koreničky IKEA

Konečne po dlhšom čase som si našla chvíľku aj na napísanie príspevku. Chcela by som sa pochváliť čo som si doniesla domov z bratislavskej Ikey. Kúpila som si tam závesný systém s koreničkami aj s kvetináčom za necelých 6 eur. Fakt tá Ikea ma na takéto veci super ceny, čo v Košiciach nie je možné, keďže nám tu Ikeu ani nepostavili a ostatné obchody su predražené. Kvetináč je ešte prázdny ale rozmýšľam, že si do neho posadím petržlenovú vňať lebo mám rada avokádovú nátierku s touto vňaťou. Recept je jednoduchý iba si nakrájate a popučíte avokádo, dáte vňať, posolíte ak chcete a k tomu je vynikajúci tekvicový chlieb z lidlu. Keď už sa chválim kuchyňou tak som odfotila aj  pletený košík z papiera na ostatné korenie. Pekný deň Vám želám


   Závesný systém naľavo s koreničkami bol darček k narodeninám od sestry
a svetlá nad kuchynským drezom a pracovnou plochou mi vyrobil priateľ z led pásika, ktorý je umiestnený v drevenej rohovej lište





1 comment:

  1. Ten závěsný systém je bezva... taky bych si ho ráda koupila, ale máme maličkou kuchyňskou linku, už by se mi tam nevešel...tak snad někdy později... hezké odpoledne, Nelli! LenkaH.

    ReplyDelete