Tuesday, April 17, 2012

Obal na kvetináč a papučky

Dneska som toho stihla viac, čomu sa neskutočne teším. Spravila som si obal na kvetináč z papierových ruličiek, namorila ho ešte raz a nechala zaschnúť, ešte predtým som si namaľovala 3 dózy od kávy na bielo ako prípravu na servítkovú techniku a dnes som si povedala, že už nikdy viac to nebudem farbiť štetcom ale radšej použijem ako po 1x biely sprej, je to čistejšie a rýchlejšie ako so štetcom a potom to netreba umývať riedidlom atď. Poobede som sa pustila do hačkovania detských papučiek k čiapočke ako darček pre známych pre ich prvé bábätko. Večer ako prišiel priateľ tak mi ten obal na kvetináč nasprejoval lakom 2x a mám hotovo. Zajtra alebo pozajtra sa môžem pustiť do tých dóz, keďže ešte ani do večera mi nevyschli od tej farby. Prikladám foto svojich výtvorov. Pekný večer Nellie

a takto vyzerá hotový obal už aj s kvetom v kvetináči 
napravo: suveníry z dovoleniek v Tunisku bongo z roku 2009 a korytnačka z roku 2011

 časť mojej domácej botanickej záhrady
kvety máme od priateľových rodičov a autíčko s orchideou a slona od môjho brata a jeho priateľky 

čiapočka a papučky

No comments:

Post a Comment